• Bestel gemakkelijk online
  • Gratis thuisbezorgd vanaf € 50
  • Gratis afhalen en retourneren in de winkel
  • Persoonlijk advies in onze winkel
menu
0
Vandaag geopend van 09:00 tot 20:00

Algemene informatie

Betaalmogelijkheden

Je kunt bij ons gemakkelijk en veilig online betalen. Betalen kan via:

  • iDEAL
  • PayPal

Levering

Tijdens het bestellen kun je ervoor kiezen om de producten thuis te laten bezorgen met PostNL/DPD of de producten af te halen bij de Boer Dier & Ruiter in Muiderberg. Indien je de bestelling wilt laten bezorgen heb je de mogelijkheid om het bezorgadres te wijzigen. Kies je ervoor om de bestelling af te halen, dan ligt deze de volgende werkdag klaar vanaf 12.00 uur indien het product op voorraad is.

Verzendkosten

De verzendkosten voor bezorging met PostNL of DPD bedragen € 4,95 per bestelling, vanaf € 50,- leveren wij je bestelling gratis. Je bestelling afhalen in de winkel is gratis.

Levertijden

Wij streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. De gemiddelde levertijd voor alle voorradige producten is 1 à 2 werkdagen, indien je deze thuis wil laten bezorgen. Producten die niet op voorraad zijn, zijn doorgaans binnen 7 tot 10 werkdagen leverbaar. Indien er afwijkende levertijden voor een product gelden, vermelden wij dit bij het betreffende product in onze webshop.

Mocht een besteld product onverhoopt toch niet (tijdig) leverbaar zijn, dan nemen wij persoonlijk contact met je op om samen met jou een passende oplossing te zoeken.

Indien je je bestelling wilt afhalen in de winkel kan dit standaard de volgende werkdag vanaf 12.00 uur, indien het artikel voorradig is. Bij het in de winkel afhalen van een niet voorradig product of bij afwijkende levertijden kun je rekening houden met de aangegeven levertijden bij het betreffende product. Je ontvangt van ons een bericht wanneer het artikel binnen is.

Service en klachten

Heb je vragen of ben je ontevreden over je bestelling? Wij zijn je graag van dienst. Je kunt contact met ons opnemen, bij voorkeur via klantenservice@deboerdierenruiter.nl of telefonisch via 035 – 632 10 21 optie 4. Geef indien mogelijk aan op welk bestelnummer je vraag of klacht betrekking heeft. Dit kan de afhandeling van je vraag of klacht bespoedigen. Wij doen ons uiterste best om binnen 5 dagen een inhoudelijke reactie te geven.

Beschadigd of ondeugdelijk product ontvangen

Onze producten worden met de grootst mogelijke zorg verpakt en verzonden. Toch kan het voorkomen dat je een product ontvangt dat beschadigd, incompleet of defect is. Indien je een ondeugdelijk product heeft ontvangen, sturen wij zo snel mogelijk een nieuw exemplaar toe of betalen wij het betaalde bedrag aan je terug. Het beschadigde product kun je aan ons retourneren. De verzendkosten hiervoor zullen wij aan je vergoeden. Diepvriesproducten kunnen snel bederven en daarom is het niet mogelijk om deze producten terug te sturen of terug te brengen naar de winkel.

Bij het ontvangen van een ondeugdelijk product kun je contact met ons opnemen, bij voorkeur via klantenservice@deboerdierenruiter.nl.